terça-feira, 11 de agosto de 2009

PROVA DE BTT...

Depois de um interregno para umas bem merecidas férias, cá estou de novo a enviar noticias da nossa terra. Desta feita, para anunciar a realização de uma prova de BTT, pelos trilhos da raia.
Esta iniciativa, inédita diga-se de passagem, é levada a cabo pela Associação Cultural de Soutelinho, e o cartaz é o que se apresenta aqui ao lado.
Dado ser tempo de férias, espera-se a participação de muitos amantes desta modalidade desportiva.
A organização promete uma prova que terá a extensão de 40km, sendo a partida no Largo da Portela, seguindo a Raia até próximo da ponte da Assureira, subindo a montanha em direcção a Pedrário. Daì a prova continuará por trilhos da serra de Meixide, descendo ao Santuário do S.Caetano, onde haverá um reforço para os participantes. Depois subindo a Bouses, seguindo para Videferre, pela floresta, e regressando á nossa Freguesia. No final da prova haverá um almoço para todos os participantes, um convivio,onde serão entregues os troféus e lembranças.

7 comentários:

Xosé Manoel disse...

Bon día,

Procurando polo internet atopei o interesante blog que vocé mantén sobre a aldea de Soutelinho da Raia. Foi unha grande emoción para min. Eu son galego, de Ourense, e na actualidade son catedrático de Historia Contemporánea na Universidade de Santiago de Compostela. A miña avoa, Rosa Seixas, da que sabemos moi pouco na familia, era natural de Soutelinho da Raia. Contra comezos/meados da década de 1920 emigrou á cidade de Ourense, onde tivo unha filla ilexítima, a miña nai (Josefina Seixas) no 1927. Dende aquela e até a súa morte, a comezos da década de 1960, Rosa Seixas viviu sempre en Ourense e, polo que sei, xamais voltou a Soutelinho, aínda que sei que tiña moitos familiares alí. A miña nai non gostaba moito de falar do tema (ser filla ilexítima na Galiza naqueles anos non era motivo de orgullo social, e até os últimos anos da súa vida -morreu hai pouco- negou a súa orixe arraiana e portuguesa). A miña nai xamais quixo ir a Soutelinho, aínda que eu lle propuxen levala en varias ocasións.

Non teño moitos máis datos sobre a miña avoa (nin sequera o seu nome completo), e tampouco non teño unha foto dela. Non teño interese en reclamar nada de ninguén, pero gostaría moito de saber algo máis dela, e presupoño que ten que haber parentes dela que aínda moren alá, ou algún lugar (supoño que o arquivo da freguesía) onde poderia localizar un documento de baptismo ou de nacemento.

Estareille moi agradecido por calquera información ou publicidade que lle puidese dar a este requirimento meu no seu blog. Xa que Soutelinho non é tan grande, supoño que talvez fique algunha familia SEixas que puidesen ter algo que ver coa miña avoa Rosa.

Un cordial saúdo e obrigado de antemán,

X. M.

Prof. Dr. Xosé Manoel Núñez Seixas
Departamento de Historia Contemporánea
Universidade de Santiago de Compostela
Praza da Universidade, 1
E-15782 Santiago de Compostela
Tf. + 34. 981. 563100, ext. 12681 /+ 34.647.344155
http://www.usc.es/gl/departamentos/hiscoamg/nunez.html

Carlos Lage disse...

Ex.mo Senhor, foi com um pouco de surpresa que hoje vi o seu comentário e mensagem ao blog da minha/sua terra. Eu, sendo Português de nascença, tenho também sangue Galego nas minhas veias, pois a minha avó é Galega, embora com raízes Portuguesas, como vê temos algo em comum ao nível das nossas origens. Quanto á história que me contou, devo dizer-lhe que pelo que sei há em Soutelinho uma família com esse nome,Seixas, sendo inclusivamente meus tios,por estarem casados com Irmãos da minha mãe, se estão ou não relacionados com a sua avó, é algo que de momento não lhe posso afirmar com toda a segurança, mas prometo-lhe que vou tentar saber mais um pouco sobre esta história. Um muito obrigado e até uma próxima, aguardando uma visita sua á nossa terra, Ourense fica a 90 km daqui, venha até cá e se porventura o fizer pergunte por mim, que eu o ajudarei dentro das minhas possibilidades, até breve.

Blackbelly disse...
Este comentário foi removido pelo autor.
Xosé Manoel disse...

Moitas grazas/muito obrigado, Sr. Lage. Non moro en Ourense, senón perto de Santiago de Compostela, onde traballo, mais teño pendente unha visita a Soutelinho. De certo que virei. Unha aperta, X. M.

Carlos Lage disse...

OLA de novo, Sr.Xose Manuel, tenho novidades para si, mandei procurar a pessoas da terra pela sua familia, e afinal ainda existem familiares da sua avo, que neste caso são seus primos, filhos de irmãos dela, uns residem na aldeia, outros estão emigrados na América...aguardamos por uma visita sua...até breve

Xosé Manoel disse...

Ola, Carlos. Moitas grazas! Se o desexa, pódeme contactar no meu correo privado (xoseml.nunez@usc.es) e vemos de combinar un día para eu ir coa miña familia (muller e dúas fillas) a Soutelinho. Sería para min unha grande alegria. Se vocé ten un enderezo de correo ao que me poida dirixir, comuníquemo por favor.

Carlos Lage disse...

Ola Xose, sim pode-me contactar pelo mail, carloslage@mail.pt ou então carloslage@hotmail.com...assim poderemos combinar uma data para a sua visita a Soutelinho, é que eu estou em Braga, onde moro, e assim poderemos melhor agendar essa visita...um abraço amigo.